Wij checken periodiek voor je:

  1. Of je onder het omzetmaximum blijft. 
    Als een contract met een verzekeraar hebt, moet je je aan het afgesproken omzetmaximum houden anders krijg je over twee jaar alsnog de rekening gepresenteerd en kun je het (in hun ogen teveel) uitbetaalde terugbetalen. Dat wil je natuurlijk niet! Maar hoe doe je dat? Hoe blijf je onder een omzetmaximum en hoe weet je of je nog wel cliënten kunt aannemen?
  2. Of de trajecten  wel goedgekeurd worden
    De praktijk leert dat – ook al is een declaratie goedgekeurd – het echt nog wel eens gebeurt dat het bedrag toch niet op jouw rekening is bijgeschreven. Dat verzekeraar de betaling op een verkeerd rekeningnummer heeft overgemaakt, of dat een traject niet goed is afgesloten en een correctie nodig is. Je kunt het zo gek niet bedenken, maar wij houden van zekerheid voor alles en checken dus regelmatig van een zorgtraject wel is betaald!

DBC Prof signaleert en trekt aan de bel!    Zo simpel is dat!